Daniel Steigerwald

Važme si toho, že KFC a McDonald nejsou politické strany. Dovedete si představit tu předvolební hrůzu? Vzájemné očerňování se, např. “Ty hranolky, neptejte se, jak je dělají…” nebo “To kuře si zaměstnanci strkají…”, slibování “trojnásobná porce za cenu jedné”, bezostyšné lhaní “Po našich burgerech se hubne…” A po volbách by to neustalo. Vítězný restaurant by zavřel konkurenční a stanovil ceny dle platu. Každý by musel podávat Kuřecímu či Burgerovému daňovému inspektorátu stravovací přiznání. Běda, pokud byste nevykázali třeba jednu kolu! A ta kvalita. Prodávat by směl jen vítězný restaurant a 4 roky by na to z vysoka sral. Lidé by umírali na salmonelu po tisících, a pak by stejně volili traviče, protože ten by jim vysvětlil, že konkurence je ještě mnohem horší. Reklama by rozhodovala všechno. Bylo by to peklo. Važme si anarchie, které se nám dostalo, a doufejme, že ta nestvůra stát chcípne co nejdříve.